Sarbatori fericite!

Nu am mai scris de mult pentru ca nu prea aveam ce, si decat sa ma plictisesc si eu scriind, si voi citind, asa mai bine am luat o pauza. Azi insa este Ajunul Craciunului, si desi suntem pe ultima suta de metri, inca mai avem timp de niste mesaje frumoase de trimis persoanei iubite, familiei, prietenilor..celor dragi, de Craciun si Anul Nou :

  • Fie ca gandurile si bucuriile frumoase ale prezentului sa devina amintirile frumoase ale viitorului. Craciun fericit!
  • Vreau o poza de-a ta, sa stie Mosul sa mi te aduca (acasa) de Craciun! 🙂
  • Anul Nou sa-ti aduca un strop de fericire, un strop de iubire, un strop de noroc si, daca poate, pe toate la un loc. La multi ani!
  • Imi doresc cu ardoare de Craciun, si in toate clipele vietii mele, sa am in preajma, cu trup si suflet, sau macar cu gandul, persoane fericire; iar tu, oricine ai fi, esti una dintre acestea!
  • Nu iti doresc ca Anul Nou sa iti aduca in dar indeplinirea tuturor viselor, ci sa ai puterea de a le face fata atunci cand se vor implini. Sa ai parte de tot ce e mai bun in viata!
  • Cu ocazia sarbatorilor de iarna, iti doresc ca niciunul din visele tale sa nu ramana neimplinit!
  • De Sfintele Sarbatori sa deschidem usa pentru oaspeti dragi si inima pentru speranta, bucurie si lumina. Sa fim mai buni si sa privim inainte cu incredere, stiind ca daca avem credinta, drumul din fata noastra va fi presarat cu impliniri.
  • Sa va gaseasca mosul cu masa imbelsugata si cu sufletul curat!
  • Inconjoara-te de familie si prieteni, bucura-te de glasul colindatorilor si de dansul fulgilor de nea. Astfel, spiritul Craciunului te va insoti tot anul si dragostea pe care o daruiesti celorlalti ti se va intoarce inzecit! Sarbatori fericite!
  • Deschideti usa si lasati spiritul Craciunului sa va intre in casa! Deschideti ininimle si lasati bucuria si implinirea sa va intre in suflet! Deschideti larg bratele si imbratisarea voastra calda, vorba buna si gandul curat sa fie cel mai de pret cadou pentru cei dragi! Iubirea, intelepciunea, increderea si generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an! Sarbatori fericite si La multi ani!

Sper sa va placa si sa le simtiti cu adevarat cand le spuneti celor dragi. Tot ce e scris mai sus va urez si eu, in plus as adauga mai multe zambete din suflet sa fie pe fetele tuturor in anul ce urmeaza. Ne „vedem” la anul! 🙂

Sarbatori fericite si la multi ani tuturor!


Lasă un comentariu